Rosa Parks blog

postrock/experimental/indie band from győr-hungary

2. nap: Újvidék, IZBA

Szombaton délután volt annyi időnk indulás előtt, hogy megnézzük napfényben is a Tisza-partot, bejárjuk kicsit Magyarkanizsát. Nagyon szép város, nagyon kedves emberekkel, Kareszék ráadásul még külön ebédet is főztek nekünk, hihetetlen volt ez a vendégszeretet, rögtön az első nap elkényeztettek bennünket, amit ezúton is köszönünk! Ebéd után bezsúfoltunk mindent és mindenkit a kocsiba, aztán Újvidék. Az út remek volt, elég hamar oda is értünk és megtaláltuk a helyet egy kis belvárosi forgolódás után. Egy kávézó pincéje volt a helyszín. Egy helyi duó kezdett, de alattuk Áronék (szállásadónk és idegenvezetőnk) próbáltak interjút készíteni velünk a Gruvanje nevű műsorba, kevés sikerrel. Másodiknak játszottunk, utánunk Wooden Ambulance. Goran projektje, zseniális. A koncert után Áronnál lepakoltuk a hangszereket, és visszamentünk a belvárosba: voltunk ismét a Guerilla Bárban, találkoztunk egy éve nem látott ismerősökkel. Áron lakásán aludhattunk, amit ezúton is nagyon-nagyon köszönünk neki!

3. nap: Zrenjanin, Klupce (tópart)

Eddig a legjobb nap, bár eddig mindhárom állomás óriási élmény. De Zrenjanin, a klub, a vendéglátás, a koncert, itt minden tökéletes volt. Délután indultunk, nem volt hosszú út. A helyszín egy külváros szélén álló fogadó-szerű ház egy gyönyörű tó partján, amiben pénteken még úszhattunk volna, mostanra viszont annyira lehűlt a levegő, hogy inkább kihagytuk (mellesleg eddig szerencsésen elkerül bennünket a rossz idő). Goranék már vártak minket, a hely vezetője, Daniela pedig már a vacsorát készítette nekünk. Ez a csaj elég kemény. Tökegyedül csinálja a Klupce nevű helyet az amúgy 80.000-es városban már évek óta, teljesen DIY módon, több mint 300 zenekart szervezett már le az évek alatt, játszott nála például a Trottel is anno. Durva. És kedves, segítőkész, egész nap csak etetett és itatott minket. A koncertet a Wooden Ambulance kezdte, családias légkörben, talán ha 10 vendég lehetett egész este, de ez senkit sem érdekelt. Afterként azért meghallgattuk néhányszor a rakia-dalt:

aztán hajnaltól mostanáig egy óriási ugrálóvárra emlékeztető matracon aludtunk. Itt a tó egyébként, közvetlenül a klub mellett:

Címkék: turné újvidék zrenjanin rakia

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.